Tjohopp :D

Idag vaknade jag verkligen med ett leende på läpparna, har inte en aning om varför med underbart var det. Ganska fint väder ute lite små kyligt bara. så gick till bussen jag älskar att gå till bussen och sen bara få sitta för mig själv på morgonen när jag är på väg till skolan och lyssna på musik.då blir det verkligen en bra start på dagen.:) jag håller på att färga mitt hår igen, blondt ja vet att jag färgar det mycket men det är så roligt att variera färger. Var i uppsala i tisdags med malin, var till tandläkaren och sen köpte jag två t-shirtar väska hår färg 2st och en av färgning och ett par tights och mat såklart, riktigt nöjd med allt faktiskt:) nu ska jag hem till min moster innan skolan börjar, mitt hår lyser verkligen haha. Ska slänga i en till färg burk sen när jag kommer hem:D ska till plastpappas grav idag, han fyllde år igår men jag orkade verkligen inte åka dit.. Aja nu lär jag sluta skriva, bilder kommer sen på allt jag köpte:) puss / Mimmilicius<3 Mimmilicius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0