JippiiYeyYey..

Jadu Jag känner att jag bara vill glo på tv, och jag vill glo på KATJAKAJ OCH BENTEBENT eller nå sånt kuligt..
Trött är jag också och har ganska tråkigt, Sitter och lyssnar på RMK=RICKARD MED K.. så jävla bra är han..
Känner ett starkt behov av att lyssna på Paramore - ignorance just nu, så de blir nästa låt som ja ska lyssna på.
Det finns ju inte nå bättre än Paramore och ja som hatade dom i början när ja lyssnade på dom.
Men ja ska tvinga valle å danne att lära in den låten så vi ska spela deras låtar på talang skiten vi förmodligen ska vara med på.. Skit kul och ja älskar att sjunga deras låtar helt underbart de känns så bra :D.
aja nu ska ja och linn gå till skolan blablabläääääääääääää.. HADE BRA!

Puss / Mimmilicius.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0