Vad var jag för dig?.

Det känns konstigt allt som hänt, du var min bästa vän. När du var osams med henne då dög jag precis som sist ni var ovänner. Och när ni blev sams så dög jag inte längre. Jag kanske borde lärt mig att det är så du är funtad, jag är bara en reserv för dig, En reserv vän. Vänner ska ställa upp for varandra, och jag har ställt upp för dig till tusen. Verkligen försökt att vara rätt vän för dig när du var på hem, när du drack så jävligt. Jag ställde alltid upp, till och med att jag torkade dina spyor när vi hade festat och jag var nykter och du as packad som alltid. När jag inte festade så ställde jag upp för det är sånt vänner gör, man ger och tar. Nu när jag hade min tid med allt festande så klarade inte du av att ställa upp och det sårar mig idag. Att du inte klarar av att vara den vännen. Det är fegt av dig att bara lämna mig efter allt jag gjort för dig. Och du har sagt att jag är självisk. Att jag är när du inte klarar av att vara min vän for att jag är en vanlig tonåring som festar, när du väljer bort mig efter allt jag gjort. Det är du som är självisk, det är du som inte klarar av att se dina egna problem och fel. Du är inte perfekt, du är bara en falsk oäkta vän. Det finns säkert dom som ser dig på ett annat sätt, ta vara på dom vännerna och gör inte om samma sak igen. Du har en vän mindre en bra vän. Den vännen är jag, jag vet att jag är en bra person. Men jag vet även att jag också kan göra fel, ingen är perfekt som sagt.

Kommentarer
Postat av: a

vill bara säga att du inte var en reserv vän för mig, absolut inte, även om du kände så. jag är tacksam för allt du gjort och jag hoppas att du kan tro mig när jag säger att du inte var en reserv vän när jag var osams med henne. ville bara säga det.

2010-04-08 @ 00:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0